NEW IN FROM COPENHAGEN


I går var jeg i København med min veninde for at bruge vores gavekort og penge. Dette kom jeg hjem med. Udsalget er jo startet, så det var bare med at komme afsted! Udover dette købte jeg også nogle andre ting, bl.a. en gave til min mor, som fylder år på søndag. Jeg tror ikke, det er nødvendigt at skrive, hvor hver ting kommer fra, men hvis I er i tvivl, så læg en kommentar, så svarer jeg gerne.

Vi startede med at tage på Strøget og shoppe. Der var ikke så mange mennesker, som vi havde regnet med, men der kom flere og flere senere på dagen. Køerne i butikkerne blev også længere og længere, men det var det værd at stå i køen, når man havde fået købt sine ting. Da vi var færdige med at shoppe på Strøget, skulle vi tage toget til Fields. Vi er begge mindre gode til det med offentlig transport. Vi drønede frem og tilbage, begge forvirrede. Toget til Malmø skulle vi tage. Det var vist med lidt held, at vi nåede frem til Fields uden at ende forkert. Det var lidt af en oplevelse, haha. 

13 kommentarer:

  1. Elsker blusen med den perle/palliet besatte krave, så fin!


    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  2. Vil meget gerne se nærmere på tøjet :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok lave om et indlæg om snarest. :-)

      Slet
  3. Nice iphone klistermærke fra Bikbok, har ledt efter sådan et cover. ♥
    Kysmøs http://justadelprado.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også super glad for det! <3

      Slet
  4. ELSKER din blog, du tager virkelig fede billeder og kan godt lide alle dine køb!
    Hvad gav du for puderen og børsten fra nilens jord?
    kig gerne forbi min blog her: www.valerianielsen.blogspot.dk
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusinde tak!! <3

      Så vidt jeg husker, så gav jeg ca. 56 kr. for pudderen på tilbud, som er fra The Body Shop. Børsten har jeg købt i Matas til 145 kr.

      Slet
    2. Okay tak!!!
      Hvilket kamera har du?

      Slet
    3. Jeg bruger Canon EOS 30D.

      Slet
  5. Omg, din glitter klister ting til iPhone - I WANT SABA!!

    SvarSlet
  6. Ville ønske at det var mig der ejede disse ting. (:

    http://liketheblack.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. LOVE THE NEW INS ESPECIALLY THE MITTENS :) I am so following your blog. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and join. So, we can keep up to date with each others. Thanks for your time. Hope to see you joining...God Bless!

    Steven :)

    SvarSlet