AN OUTFIT I WORE LAST FRIDAY

Selv foretrækker jeg, at mine billeder er uden blitz, men jeg håber, I kan bære over med dette. Dette sæt var jeg iført i fredags, da jeg var til Jule-ADK (en slags gymnasie fest). Udover dette havde jeg også tre sølv ringe, sorte nylonstrømper og sorte plateau ballerina på. Jeg havde en rigtig hyggelig aften og nat. Lørdag skulle jeg tidligt op igen og afsted til Skælskør. Søndag stod på at lave min NV-projektrapport færdig! Det er dejligt, at den er ude af min verden lige foreløbig. Jeg er lige blevet færdig med mine lektier til i morgen, og regner med at resten af min mandag aften bliver brugt til at rydde op og måske lidt træning. 

I dag var faktisk min første dag, hvor jeg skulle tage bussen til skole. Busser har aldrig rigtig været noget, jeg gerne ville benytte mig af, men det bliver jeg nødt til nu. Den første bus nåede jeg, og den kom nogenlunde til tiden. Den anden bus, jeg ventede på ved stationen, var 20 minutter forsinket. Ja, jeg kom desværre for sent i skole. Heldigvis, havde min lærer ikke krydset os af endnu. Jeg håber, at bussen er der til tiden i morgen. Knus <3 

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig et fint oufit! Hvor er halskæden fra? :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Halskæden har jeg selv lavet. Jeg har lavet en DIY tutorial til halskæden her: http://sabatinadieu.blogspot.dk/2012/11/diy-how-to-make-statement-necklace.html

      Slet