THERE'S JUST SOMETHING BETWEEN GIRLS AND SHOES



Jeg er måske blevet lidt inspireret af We Heart It og Tumblr. Derfor synes jeg, det ville være sjovt, at tage et billede på denne måde. Jeg er så sindssygt glad for disse skønheder! Godt nok har jeg ikke brugt dem endnu, men jeg elsker dem allerede. Jeg kan godt lide bare lige at prøve dem, inden jeg går i seng. Lidt underligt, men ja.. Er jeg den eneste pige, der har det sådan med sko? Det tror jeg i hvert fald ikke. Hvad synes I om billedet? <3 

4 kommentarer:

  1. Åhh hvor er de søde! Og mega fedt billede :D

    www.nelliescloset.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Årh, du har noget langt hår!

    SvarSlet
  3. Hej sabatina
    Kan se du følger min blog, men jag har flyttet den over til denne weside: http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk
    Håber du har lyst til at følge med der:)

    Knus Cecilie

    SvarSlet
  4. Billedet er rigtig fint og det er dine nye ballerina sko også :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet