MARC JACOBS WISHLIST

Marc Jacobs wishlist

Jeg har fået det største crush på Marc Jacob's ting! Jeg har brugt meget af min dag henne på skolen (useriøst, sorry) på at sidde og tjekke de fleste ting ud på Marc Jacob's hjemmeside. Jeg har længe kigget på tasken til bærbare. Den er vidunderlig! Jeg faldt pladask for uret, det er så fint. Jeg håber, det en dag sidder på min arm. Hvis I trykker på billedet, kommer i til Polyvore, hvor I kan se, hvor tingene er fra. Hvad synes I om tingene? Er der noget, der falder i jeres smag? 

3 kommentarer:

  1. Jeg er fast læser hos dig nu. Endnu engang tusind tak for de rosende ord om min blog :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak, og det var så lidt. :-)

      Slet
  2. Den computer taske er for fed! <3

    www.nelliescloset.blogspot.com

    SvarSlet