UNDERNEATH YOUR LOVE BY MICHELLE PHAN



Jeg er den største sucker for romantiske film! Jeg kan simpelthen ikke lade vær! I går da jeg var på YouTube for at høre noget musik, faldt jeg over denne video af Michelle Phan. Jeg har før set en del af hendes tutorials og en af hendes kortfilm. Hun er så fantastisk! Denne video varer omkring de 22 minutter, men det er hele de 22 minutter værd! Jeg kunne se den igen og igen. Den er så umådelig romantisk, og man fælder da også en tåre eller to. Ham 'Leon' er da også charmende at se på! Jeg har et eller andet med fyre i jakkesæt - so classy! Se denne inden i går i seng, eller bare sent på aftenen med din veninde eller alene under dynen. Åååårh! Smut ind og se den og skriv gerne en kommentar, om hvad du synes om den. Se også nogle af hendes andre kortfilm - se i hvert fald denne HER med Dominique Capraro. <3

4 kommentarer:

  1. Gud, jeg vidste slet ikke Michelle Phan også lavede kortfilm. Ihh, hvor var den sød! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er helt vild med den! <3

      Slet
  2. Sødeste film! så skøn

    SvarSlet