MY EVENING AND THE REST OF MY EVENING

Jeg er næsten lige blevet færdig med at lave jordbær med chokolade overtræk. De skal spises, når OL afslutningsceremonien begynder. Min aften har været så hyggelig! Først tog min familie og jeg ud i skoven for at fodre ænder og bare hygge os. Da vi så kom hjem lavede jeg jordbærene. Billedet er forresten taget i skoven. Det kan dog godt ses. Lidt underligt billede, men jeg synes, det er en smule fedt med træerne. Så kan I også lige se mine shorts, jeg fik af min søde mor. Jeg synes, de er søde og super behagelige at have på. Nu venter jeg bare på at Afslutningsceremonien starter. Lige til sidst, så vil jeg lige sige tusinde tak for alle de super søde kommentarer og for at I læser min blog! Jeg sætter stor pris på det. Hyg jer derude. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar