FEEDING THE DUCKS IN THE FOREST

Se lige dette skønne, lidt sløret, billede. Min mor og jeg fodrede ænder i skoven her den anden dag. Vi gjorde det igen dagen efter. Jeg fik taget dette billede den første dag, vi tog til skoven. De søde ænder var så desperater efter toast, at de hoppede op for at få det. Det var lidt sjovt. Den ene and nappede lige min mors finger. Efter den første dag i skoven, besluttede vi os for, at tage i skoven dagen efter igen. Denne gang købte vi mere toast til ænderne. 

3 kommentarer:

  1. Er hel vild med din blog og dine billeder! Elsker at læse den, hver gang der kommer nye indlæg. Er også fast læser!

    - Cecilie
    // www.mylifeascecilie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange, mange tak! Det er så dejligt at vide, at der er nogle der følger med i min blog. Tusind tak!

      Slet
  2. Ej, et sødt billede! Ja, det er lidt ufokuseret, so what. Elsker det alligevel! Det er så hyggeligt :)

    - Camilla
    milleme.blogspot.com

    SvarSlet