NEW IN - SHOPPING IN SWEDEN


Hejsån! Min dag igår var dejlig. Jeg var i Helsingborg, Sverige, med min bedste veninde og en rigtig god veninde. Her er de ting, jeg fik købt. Jeg fik endelig købt en af de EOS læbepomader, som jeg havde overvejet. Jeg købte den i lyserød, da der kun var tre farver at vælge i mellem. Den har indtil videre været god mod mine læber. Jeg fik også købt mig en Eric Saade kalender. Jeg synes, ham Eric er en sød en, så jeg måtte købe en kalender med ham, selvom der kun er fem måneder tilbage af dette år. Jeg har aldrig prøvet TRESemmé's produkter før, så blev lige nød til at prøve med denne Repair. Mit hår er rimelig splittet i spidserne. Har I nogensinde brugt den shampoo før? Hov forresten, hvis I ikke kan se, hvad det nederste på det første billede er, så er det en billedramme. 

4 kommentarer:

  1. Kan du anbefale læbepomaden? :-)

    http://sabatinadieu.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Den er utrolig god. Den holder i lang tid på mine læber. Det kan i hvert fald anbefales af mig :-)

      Slet
  2. Åh gud, hvor vil jeg gerne eje de der sko.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også rigtig glad for dem! :-)

      Slet