NEW MACBOOK PRO


Jeg fik igår min MacBook Pro! Jeg er så glad for den. Det er lidt svært i starten. Jeg kan ikke rigtig få mine billeder ind på Mac, så jeg fortsætter med at blogge på min gamle laptop, indtil jeg finder ud af det på min nye. Min MacBook fik jeg egentlig, fordi jeg skal starte på gymnasiet næste år. Den laptop jeg bruger nu, er alt for stor til at have med i tasken. Mine eksaminer er endelig ovre, så nu vil der være meget mere tid til at blogge! Jeg håber, mine læsere vender tilbage og tjekker bloggen igen. Der har været meget stille på bloggen, pga. jeg ikke har blogget. Helt forståeligt! Der er ikke så meget at kommentere, når jeg ikke laver blog indlæg. Det skal der ændres på! 

Forresten så helt nede i bunden, kan I nu se, hvor man kan kontakte mig, hvis I har lyst. Der er også lavet en "Follow this blog with bloglovin". Jeg håber, I også vil følge mig der. Jeg skal selvfølgelig nok returnere alle jeres follows, hvis I gør mig opmærksom på det. Jeg glæder mig bare til at få lavet så mange blog indlæg til bloggen snarest! Jeg håber, I nyder det dejlige vejr, og at der er sommerferie, eller at der snart er sommerferie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar