NEW IN - SHOPPING IN COPENHAGEN

Jeg var i København igår med min gode veninde og hendes veninde, da der jo var release party for Believe. Det var en alt for fed oplevelse, at se så mange danske beliebers samlet på et sted! Der var bl.a. optrædener fra Puls og Rasmus Thude. De var så seje! Inden vi tog ind i Tivoli, tog vi selvfølgelig først til Strøget! Jeg fik købt disse fine ting, som er på billedet. Hvis I vil se kjolen ordentligt, kan I se et billede på min Instagram her. De fine sølv sandaler, er jeg helt vilde med! Jeg har fået en ting for sandaler denne sommer. De er så fine og feminine. 

Hvis I har lagt mærke til det, så er der lavet om på bloggens udseende. Det er derfor, der er så rodet på bloggen. Jeg vil forsøge, at lave så mange blog indlæg som muligt, så de gamle indlæg ryger hen på de næste sider. Jeg håber, at I lige kan bare over med det indtil videre. Jeg har ikke fået blogget her på det sidste pga. alle afgangsprøverne. De andre prøver er gået helt fint, jeg mangler bare Fysik og Kemi, som skal klares på torsdag d. 21. Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar