WAL G, TFNC LONDON AND LACE & BEADS





Jeg er vild med sorte beklædningsdele og disse to lækre jumpsuits er ingen undtagelse!! Jumpsuits i sig selv er noget jeg er vild med - man behøver ikke at tænke over hvilken overdel, der skal passe til underdelen, det synes jeg er så perfekt! Jeg har omkring 10 jumpsuits, fordi jeg synes, at det er lækkert og nemt. Denne gang har jeg valgt en playsuit, som kan bruges til finere brug. Broderingen er SÅ smuk, at man slet ikke kan tage øjnene fra dem. Jeg er så vild med perlerne og dét, de gør som en helhed til playsuiten. Den vil passe så flot til et par stiletter og en smuk clutch. 

Jeg håber, at I nyder weekenden - det gør jeg i hvert fald efter min 48 timers eksamen, som var den første, jeg har haft på universitet. Nu må vi se, om det er gået godt. Jeg krydser fingre! 

3 kommentarer:

  1. Har du links til dem? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! De er linket nu <3

      Slet
  2. Wauw hvor fint!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet