VOTE FOR ME AS STYLIST OF THE MONTH




Jeg er så heldig, at jeg er blevet nomineret til at blive månedens stylist hos hvisk - og hvilken ære det virkelig er. For mig betyder det ret meget at blive anerkendt for det stykke arbejde, jeg ligger i at være stylist, for det er virkelig en skøn hobby for mig at kunne udfolde mig på denne kreative måde. Jeg elsker at tage billeder og sidde og redigere for bagefter at kunne poste dem. Når man er blandt så mange dygtige piger, der på hver sin måde kreere smukke collager og stylings, så kan man ikke andet end at blive inspireret og fortsætte med at producere billeder, for man bliver aldrig for lidt inspireret blandt disse piger! 

Hvis disse tre billeder ikke er illustrationer nok til at få jeres stemme, så er der mange flere billeder inde på min stylist profil her, hvor man kan meget mere af min stil. Det tager forhåbentlig ikke mere end 30 sekunder af jeres tid og I er tilmed med i konkurrencen om et gavekort på 1000 kr. til hvisk! Mange knusss <3

1 kommentar:

  1. Fint indlæg og fine billeder!

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet