SKINNYMINT ICE TEA



Dette indlæg er lavet i samarbejde med Skinny Mint

Hvis nogle af jer bare generelt drikker te eller ligesom mig drikker en te, som gør noget for kroppen, som daglig basis, kan det måske godt gå hen og blive lidt kedeligt i længden. Det er derfor super smart, at man kombinere isterninger i en te, som kan være med til at skabe lidt variation - og så smager det bare enormt lækkert med lidt citrus frugter i. Jeg er faktisk færdig med min tea tox og jeg overvejer stærkt at komme i gang igen, for det er utrolig let og det smager godt. Man skal lige have i mente, at dette ikke er en slanke te, som gør, at du bare taber dig uden at lave nogle øvelser eller dyrke motion. Det er et supplement til at skubbe lidt ekstra til træningen og få lidt bedre resultater efterfølgende og desuden detoxer den, som betyder, at den renser kroppen og giver den en cleanse. Jeg har selv fået det ud af den, at jeg har mindre oppustet mave og jeg faktisk har tabt mig en smule - da den jo har renset kroppen. Jeg har også haft energien til at dyrke lidt mere motion, hvilket også har resulteret i et mindre vægttab. Her må jeg understrege, at mit mål slet ikke er, at jeg skal tabe mig, men at få mig selv til at komme lidt mere i gang med motionen. 

Jeg anbefaler virkelig denne te til enhver som gerne have energien lidt op og få renset kroppen. Hop ind på SkinnyMint og læs meget mere og se andres resultater! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar