ENGELBERT-STRAUSS

work wear


Når arbejdstøj bliver mere moderigtigt og samtidigt sikkert… I dag vil jeg på bloggen komme ind på et emne, jeg normalt ikke lægger enormt meget vægt på, men nu hvor jeg er i starten af 20’erne og tingene kun bliver mere og mere seriøse, har jeg valgt at lægge lidt vægt på arbejdstøj. På et eller andet tidspunkt skal vi – forhåbentlig – alle sammen ud på arbejdsmarkedet og i denne anledning, vil jeg gerne vise mine følgere vigtigheden af at bære det helt rigtige arbejdstøj. Hvis I ikke allerede ved det, så har jeg allerede en ret planlagt fremtid, som I kan læse om her, men alligevel vil jeg altid have denne hjemmeside i mende, hvis jeg skulle ændre mening. Jeg håber, at der er nogle af jer derude som måske interesserer jer for dette emne. 

Engelbert-Strauss er et mærke indenfor arbejdsverdenen, som producerer bæredygtigt tøj og lægger stor vægt på arbejdernes vilkår, hvilket jeg er rigtig glad for at læse! Der er fokus på uddannelsesarbejdet i udviklings- og vækstlande. Deres måde at finde råvarer og materialer på er ikke bare lige til – de handler om at finde det helt rigtige i forhold til miljøet, som skal skånes. 

De sælger næsten alle former for arbejdsbeklædning – lige fra muren til tjeneren! Det bedste af det hele ligger i deres baggrund for alt tøjet. Der er både fokus på kvalitet og alt arbejdet bag tøjet, som gør, at man føler sig ekstra sikker i sit tøjvalg, hvis man som virksomhedsejer gerne vil give sine medarbejdere det rigtige fodtøj til de rigtige opgaver. Kommer man til at fortryde sit køb har Engelbert-Strauss en returret på 30 dage, hvilket giver dig en tryghed for at bestille varerne og god tid til at tænke sig om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar