GO WITH THE LASH LIFT





Jeg kaster mig lidt ud i lidt af hvert og denne gang, skulle lash lift prøves af. Det er et meget omtalt emne indenfor beauty branchen, som helt sikkert er med til at skubbe flere kunder i den retning. Noget af det mest omtalte er selvfølgelig lash extensions, men har man de smukke lange og fyldige vipper i forvejen, så behøver man ikke rigtig mere af det og derfor er lash lift et perfekt alternativ til bare at have permanent bukkede vipper i op til 5-8 uger. Jeg synes, at det er noget af det mest fantastiske, der er opfundet, så i dette indlæg tager jeg jer med step by step i hvordan det bliver udført - i hvert fald hos MD Beauty. 

  • De første to billede demonstrerer, hvordan man finder den rigtige skabelon i forhold til vippernes længde. Her bliver vipperne også renset og lagt op på skabelonen. 
  • Ved de næste to billeder sker der lidt mere farverige ting. Den pink væske er permanent væsken, som sørger for, at vipperne holder i op til de 8 uger. Den blå væske er en setting lotion, som spiller en stor rolle for vippernes form forbliver kurvede og ikke vender tilbage til den naturlige kurve.
  • Lige inden slut bliver de øverste vipper farvet sorte, som giver et mere fyldigt look. 
  • Resultatet er smukke bukkede vipper med lidt mere fyld. 

Jeg vil klart anbefale lash lift til dem, der måske er lidt usikre på lash extension eller bare har de smukke vipper i forvejen, som bare mangler den bukkede kurve. Jeg er selv lidt skeptisk overfor lash extension, da jeg frygter, at mine naturlige vipper falder af og derfor synes, at lash lift er en god start. Det kan være, at jeg i fremtiden gerne vil kaste mig ud i lash extensions og få mine fordømme omkring dem væk, for jeg ved, at Michelle har helt styr på det, hun laver. Indtil da, så nøjes jeg med de smukke vipper, man får ud af lash lift. Tag endelig et kig på MD Beauty's Facebook side her, hvor alle hendes 'værker' kan ses! Mange knusssss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar