CASUAL ALL BLACK LOOK








At komme tilbage til Danmark har været dejligt, man kender jo mottoet "ude godt, hjemme bedst", dog har vejret hidtil været ret fint af det danske vejr, men nu nærmer vi os efterårets grader og det mærkes på kroppen. Tid til indpakning og lag-på-lag sæsonen, men inden da er jeg hoppet i outfit med lidt ærmer og turtleneck for at kunne holde lidt på varmen - den store jakke gemmes liiidt endnu. Hvis der er noget, jeg elsker, så er det at i klæde mig et outfit bestående af en farve - og det kommer på ingen måde bag på nogen, at det bliver et all black. Jeg har denne gang valgt en turtle til looket, da vi bevæger os i mod efteråret og de koldere grader. Min hat er prikken over i'et i dette outfit og jeg elsker den! Måden at skabe lidt mere detaljer ved hjælp af et accessory. 

Jeg tænker allerede lidt over mit første skoledag outfit - hmmm... Et helt år væk skole og nu skal jeg tilbage igen. Jeg glæder mig til at komme i gang igen og starte på min drømmeuddannelse! Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar