AN ALL BLACK SUMMER OUTFIT


Top Zara   Nederdel H&M   Jakke Zara   Ringe Hvisk

På en dag hvor vejret ikke er helt med os, så har jeg valgt at iføre mig en sæt som er lidt af et miks. Den mørkeste farve med et sommerligt twist af en nederdel og ingen ærmer. Jeg håber inderligt, at det varme vejr kommer tilbage til Danmark snarest eller i hvert fald, når jeg er hjemme i DK igen. Om lidt under en uge smutter jeg til Madrid, og hvor jeg glæder mig til det (forhåbentlige) lækre vejr!  Jeg håber på at kunne skyde nogle fantastiske billeder i de flotte omgivelser. Lad os hoppe tilbage til det indlægget egentlig handler om - mit outfit. I min verden så er sort bare en smuk, smuk farve til alle årstider, alligevel har jeg mine forbehold til den stærke kontrast til hvid. Om sommeren elsker jeg at iklæde mig de hvide tøj dele, derfor har jeg det lidt ambivalent med sorte klæder i de varme grader - men med lidt bare arme og ben, så går det op og giver mening for mig i min verden, logic for Sabatina. Har I lagt mærke til min gif? Jeg er vild med denne måde at 'vise' tøjet frem på, så der kommer mere liv i det. Hvad siger I til det, kunne det være noget jeg skulle gøre oftere? Uanset hvad, så kommer det nok oftere på bloggen mht. outfits, da jeg føler, at det bliver mere levende, spændende og anderledes. 

Jeg håber, at I har haft en skøn sommerferie indtil videre! Hvis I har nogle tips til fede steder i Madrid, så kom endelig med tips. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar