READY FOR SUMMER




I mandags var jeg forbi Michelle og fik nye smukke negle endnu engang. Når man først er begyndt, kan man ikke rigtig undvære de smukke negle igen! Det mest fantastiske ved denne metode, kaldet shellac, er, at man benytter sine helt egne negle - det bedste ved dette er, at negle bliver styrket så meget og får lov til at vokse uden at flække. Jeg kan ikke få hænderne ned over shellac! Mine negle har været så ødelagte og kunne ikke få lov til at vokse uden, at de skulle knække, så shellac har i den grad reddet mine negle. 

Jeg har i denne omgang valgt en rigtig smuk pink nude / ballerina, som jeg synes passer perfekt  til sommer. Prikken over i'et er den smukke lille 3D akryl blomst, som giver en SÅ feminin feeling. Jeg må ærligt indrømme, da jeg Michelle spurgte, om jeg havde lyst til at få en lille blomst, der havde jeg allermest lyst til at sige nej, da jeg tænkte røde roser med grønne blade. Heldigvis var jeg positivt overrasket og enormt glad for dét touch blomster giver. Jeg får en følelse af Chanel blomsten, som er så smuk og enkel. Noget af de bedste, ved at få lavet negle hos Michelle, er den afsluttende olie til neglebåndene. Den dufter himmelsk af abrikos!! Hun har af gode grunde valgt, at kunderne også skal have den forkælelse, så den kan købes i butikken til en rigtig god pris. 

Forglem ej, at Michelle stadig kører 25% på negle og vipper, så hvorfor ikke benytte sig af lejligheden til at være helt sommer klar? 
Læs mere om det her. Knussss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar