GET TO KNOW ME






I denne uge er der fokus på det lidt mere personlige, hvor jeg besvarer nogle spørgsmål, jeg har fået fra Rabble, som giver jer et bedre indblik i hvem jeg er. 

1. Hvor går din drømmerejse til?
En helt bestemt rejse jeg bare drømmer om må nok være Maldiverne. De smukke omgivelser, som giver følelsen af fred og ro, er mere end bare perfekte, når man gerne vil nyde hinandens selskab uden at tænke på shopping og overfyldte gader. Jeg tænker, at min bryllupsrejse meget gerne må gå hertil! 

2. Hvad er dit yndlingsmærke/designer? 
Når det kommer til tøj, har jeg ikke det bestemt mærke at gå efter. Hvis tøjet er flot og sidder godt, kommer det med mig hjem, så betyder mærket overhovedet ikke noget. Dog vil jeg give Yves Saint Laurent kæmpe credits for deres smukke tasker, som de har kreeret over de seneste år. 

3. Hvem var den sidste du skrev til og hvad skrev du? 
Min sidste besked gik til Amanda med beskeden 'det kan han godt' i forbindelse med min bror. 

4. Hvilke yndlings webshops har du? 
Asos er en helt klar vinder hos mig, da de har et stort udvalg af mærker og vigtigst af alt et stort udvalg af TUSINDVIS af smukke beklædningsdele fra top til tå. Man må kunne finde et eller andet, der falder i ens smag.
Expedia har jeg benyttet mig af meget af denne sommer til at finde de helt perfekte rejser, hvor hotel og billet er samlet, hvilket gør søgningen og rejsen nemmere at komme igennem, nu hvor der ikke skal tænkes på enkeltvise bestillinger.  
Sunglasses Shop har jeg tidligere benyttet mig af til et nyt par solbriller. Du finder alverdens mærkevarer til meget billigere priser end dem i butikkerne. Man bør ikke tvivle på kvaliteten eller ægtheden, da de er autoriserede forhandlere. 
De tre webshops har tilfælles, at de alle kan findes på Rabble.dk med en masse rabatkoder, som gør købet billigere end det måske allerede er i forvejen. Der skal spares, hvor der kan og det hjælper Rabble.dk med! 

5. Hvad vil du gerne være bedre til?
Jeg elsker at være kreativ og ønsker gerne blive mere og mere kreativ, så jeg ikke går i stå. Ligesom at min inspiration aldrig må fordufte.


6. Hvad er din livret?
Åh, et spørgsmål der er svært at svare på, når man er mad-glad. Uden at lyde kliché, så elsker jeg bare at spise min mors mad og især retten pho. Det er en vietnamesisk ret bestående af nudler og oksekødssuppe fyldt med smag og gulerødder, som man topper af med en masse grøntsager.

7. Hvad ville du gøre med pengene, hvis du vandt 1 mio. kr. i lotto? 
Spørgsmålet mange har tænkt over... Hvis jeg ikke måtte dele med nogen, så ville jeg helt klart købe en smuk bil og for ej at forglemme en masse smukke tasker!!

8. Hvilken tv-serie eller film ville du ønske var dit liv? 
På en måde deres livsstil i Gossip Girl, dog er jeg ikke selv til drama, men Blair og Serenas klæder er så smukke og ville ønske at kunne have et klædeskab som deres. Carries liv i The Carrie Diaries er så spændende, da hun i en meget ung alder får skabt sig en karriere i modeverdenen. Mit liv måtte gerne være lidt af hver serie uden alt dramaet.

9. Hvilken by vil du helst bo i resten af livet? 
Min oplevelse af verdenen er laaangt fra færdig, så det er lidt svært at sige. Alligevel vil jeg allerhelst have min familie tæt på mig. Svaret fra nu er så tæt som muligt på min familie, men stadig en smule tæt på storbyen.

10. Hvike sange er på repeat på Spotify pt? 
Af en eller anden grund har jeg hørt sangen 'Model' ret meget på det sidste, hvilket er noget, der kommer helt bag på mig - jeg bryder mig normalt ikke om de danske sange. Ariana Grandes sange er også et hit på min playliste.

Jeg håber, at disse spørgsmål var med til at give jer et bedre indblik i hvem jeg er som person. Det er måske ikke allerede til at se på alle mine blogindlæg, så jeg håber, at dette kan give jer en idé eller et billede af hvem jeg er. Kunne I være interesserede i at vide noget andet, så skriv gerne og jeg vil komme et indlæg omhandlende jeres ønske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar