THE ALL-WHITE SPRING OUTFIT




Med en lækker fridag og enormt skønt vejr, vi fik i går, kan man ikke have nogle undskyldninger for at tage et smukt outfit på og vise det frem på bloggen. Jeg købte denne blazer/jakke for omkring en uge siden, og jeg har været forelsket i den fra første øjekast. Dog købte jeg den ikke i første omgang, men jeg havde den i hovedet hele tiden - det betyder kun én ting: If you can't stop thinking about it, buy it! Selvfølgelig ville jeg gerne vise den frem på bloggen, så alt andet er valgt til at matche blazeren (ikke så svært, når det hele er hvidt, haha). Det her outfit er helt sikkert et af mine all-time favourites især til sommeren, hvor jeg elsker ALT hvidt. Tænk bare, når det bliver sommer og huden får sin tan - hvide klæder er perfekte til at pifte den smukke tan lidt op! Jeg drømmer mig allerede til sommer..... Knussss <3

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare super godt ud :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet