THEM SMOOTHIE LIPS



Jeg er begyndt med at blive mere og mere interesseret i fokusset på læberne. De matte læbestifter og flydende matte læbestifter er et stort hit lige nu, og man kommer ikke uden om det på det sociale medier, som omhandler make-up. Jeg må indrømme, at jeg først har fået øjnene åbnet efter Kylie Jenners meget omtalte læber, der er smurt i de fineste farver hvori de mange matte farver også bliver vist frem. Endnu mere omtale er der kommet efter hendes flydende læbestifter er kommet til live "The Kylie Lip Kit", som kun er læbestifterne i de matte nuancer. 

The Kylie Lip Kit er ikke lige til at få fingrene i, derfor er der selvfølgelig en masse andre alternativer. Jeg har testet to af GOSH Copenhagens nye matte læbestifter i farven 011 Nougat og 010 Smoothie (Smoothie er farven, som ses på billedet). Jeg er ovenud tilfreds og de holder i laaaang tid uden at fade eller lægge mærker på glasset. I kan se alle deres farver lige her

Er nogle af jer indehaver af NYX's matte lipcreams? Jeg vil meget gerne høre jeres mening om dem. Knussss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar