LUNCH TIME

Hvis tiden er der, så må man ud i køkkenet og lave et godt måltid. Jeg har brugt meget af mit sabbatår på at lave min middagsmad så lækker og mættende som muligt. En god omgang mad holder i lang tid, og man mister lysten til mellem måltider. Denne middag har jeg brugt på at lave spejlæg og avokado med et halvt baguette, som er ristet. Jeg er normalt ikke avokado-spiser, men jeg elsker guacamole, hvor avokado er hovedingrediensen, derfor tænkte jeg, at jeg burde give det en chance. Dette lækre baguette klappet sammen med spejlæg og avokado smager så lækkert! Jeg kan bedst lide mit spejlæg med en hård blomme og vendt på begge sider, selvom det dog er smukt at kunne se spejlæggets blomme helt gul.

Hvad spiser I normalt til frokost? Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar