BALMAIN AUTUMN/WINTER 2016-17

Alle må efterhånden kende til mærket Balmain efter Olivier Rousteing tog over, og hvor har han gjort det ualmindeligt godt! Jeg kan nogle gange sidde og tænke over de helt store mærke giganter som designer tøj, man ikke engang kan gå i - eller jeg ville i hvert fald ikke gå i det og det ser simpelthen ikke pænt ud eller komfortabelt. Derfor synes jeg, at Olivier Rousteing har formået at kreere noget helt fantastisk i hans tid som designeren for Balmain, og denne efterårs-/vinterkollektion er lavet til perfektion. Hans klæder ville få mig til at hoppe i farver i stedet for sort og hvid. Disse billeder er nogle af favoritterne af alle fra dagens modeshow. Resten af klæderne kan ses her hos Vogue. 

Jeg kan ikke helt komme udenom ikke at skulle nævne Kendall, Gigi og Josephine, som fik lov til at gå til dette show. Hvor er det store fremskridt Josephine Skriver tager for tiden, hun må i den grad leve drømmen! En del af eliten er hun i hvert fald nu. Hårdt arbejde er altid vejen frem, og det er hun et skønt eksempel på. 

Jeg håber, at I nyder denne torsdag aften. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar