PART 1: DID YOU KNOW ...


1. Jeg er blevet kræsen, når det kommer til nyerhvervelse af nye klæder, tasker, sko mm. Jeg var før i tiden utrolig nem at handle med - især når det kom til tilbud. Nu går jeg mere efter kvalitet fremfor kvantitet. Det hjælper utrolig meget på økonomien, men så alligevel ikke, da jeg ser mere mod de dyrere sager - men finder stadig gode fund til billigere priser (og jeg glæder mig til at vise jer noget, jeg lige har klikket hjem!!) 

2. Nu modsiger jeg lidt mig selv.. Når jeg rejser glemmer jeg alt kvalitet. Jeg tager alt, hvad jeg synes fanger mit blik og fortæller altid mig selv, hvis jeg ikke kan lide det, når jeg kommer hjem, så giver jeg det bare videre. Jeg forstår faktisk ikke ikke denne mentalitet. Fokusér, fokusér, fokusér på kvalitet, Sabatina!!!! 

3. Jeg er en sort og hvid person. Du ser mig aldrig i andre farver, som mange af mine familiemedlemmer også påpeger. Hvordan det er sket, ved jeg faktisk ikke, for når man kigger i mit skab, ser man en fortid med massere af farver, som bare ligger til pynt i skabet indtil videre. Jeg vild med denne stil, jeg har formået at skabe ud af de hvide og sorte klæder, jeg har fået mig. 

4. Min make-up består ikke af så meget. Jeg er næsten lige begyndt at tegne mine bryn op i mit 19. år, hvilket er ret sent, synes jeg selv. Ellers benytter jeg mig af en bronzer på kindbenene og mascara. 

5. Jeg hader (læs: hader er et stort ord for mig), når det roder. Jeg kan simpelthen ikke klare det. Derfor ses mit værelse ikke rodet i mere end 1 time ad gangen. Bare rolig, I kan rode så meget I vil, hvis jeg kommer som gæst, ser jeg gerne udenom det - medmindre jeg kommer flere gange om ugen, hehehehe ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar