ADDING SOME GREY


Eftersom efteråret er godt igang var det også på tide for mig at udskifte jakken. Allerede nu har jeg været iført min vinterjakke fra sidste år, som jeg godt nok synes er tidligt på året. Derefter opstod spørgsmålet for mig "Hvis jeg allerede har min vinterjakke på nu, hvad skal jeg så have på til vinter for at holde varmen?" Det fik mig til at købe en ny jakke til dette efterår, så jeg ikke vænner mig til den varme uldjakke. Udover det så har jeg været forbi Nellys midsale og har fundet denne utrolig søde top til blot 68 kr. Det er jo næsten ingen penge!!! Jeg kunne slet ikke lade være at klikke den hjem med lidt andre ting, som nok også kommer på bloggen meget snart. Link til jakken og toppen kan findes under billederne. 

Jeg håber, at I har det godt derude. Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar