AUTUMN'S COLD WEATHER








Dette indlæg er sponsoreret af nhqs.dk - baseret på mine egne meninger. 

Jeg er ikke den store fan af efterår. Slet ikke lige nu, hvor vejret er koldere end det normalt ville være. Det er tid til lag på lag, hvilket jeg stadig lige skal finde ud af, hvordan jeg vil sammensætte. Intet siger mere om et outfit end detaljer! Dette armbånd er fra North Hawk Queen Shop og gør faktisk en forskel i helheden af mit outfit. Hvis skoene ikke kan gøre forskellen, så skal de små detaljer træde til, selvom nogle ville mene, at et all black outfit kan være kedeligt. Don't trust them - all black er enhver life saver! Husk husk jewelry details ;) Der er i øvrigt en rabatkode på 10% til jer ved at skrive 10MARTS15 i feltet, når I bestiller. Knusss <3

4 kommentarer:

  1. Fint outfit! Har det præcis på samme måde, det mega kold. Men så skal man bare på jagt efter de komfortable varme sweatere og jeans. Har selv lige fået købt nogle lange knæstrømper som går lige over knæet, som passer perfekt når man har kjole og nylon strømpebukser på. :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en smuk kombination! <3

      Slet
  2. Jeg er bestemt hellere ikke stor fan af efteråret, synes det er meget koldt, vådt og meget meget blæsende!
    dit outfit er godt nok også super smukt, og du forstår virkelig at sammensætte ting sammen! Smukt :).

    God aften!
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Det er jeg glad for, at du synes <3

      Slet