EXERCISE YOU CAN DO AT HOME





Jeg er efterhånden blevet mere opmærksom på min krop, så jeg er derfor begyndt at træne derhjemme. Før i tiden gik jeg i fitness, men denne gang springer jeg fitness over og gør det derhjemme. Jeg har før brugt hendes videoer til at træne, og det fungerer helt fint! De to jeg har vist jer, er dem jeg bruger mest, men der er selvfølgelig mange flere! Udover disse videoer bruger jeg min hulahopring med takker og en bænk til at lave mavebøjninger (jeg ved ikke helt, hvad sådan en hedder.) Jeg håber, I måske kan bruge det til noget. Knus <3

2 kommentarer:

  1. gud hvor er jeg glad for, at du viste os de videoer! laver øvelserne hver dag nu. Jeg var død første gang, haha.. men synes faktisk de er sjove at lave nu! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, mine lår var bare ømme to dage efter! Men det er en god følelse man får efter. :-)

      Slet