TEN RANDOM FACTS ABOUT SABATINA



1. Jeg elsker, når mit værelse er fint og ikke rodet, men alligevel er jeg utrolig god til at rode det til. 
2. Jeg går lige pt på gymnasiet i 1.a. 
3. Jeg er et ordensmenneske. Jeg kan lide, når der er styr på tingene. 
4. Veninde- og familiehygge er det bedste! Elsker det <3
5. Jeg kan godt lide lyserøde ting, men er også vild med farverne hvid, "grå" og sølv - især til mit værelse. 
6. Jeg griner meget! Måske alt for meget, men jeg er altid glad og smilende. 
7. Romantiske film er lige mig! Jeg er helt vild med filmene: A Cinderella Story, Another Cinderella Story, A Cinderella Story: Once Upon A Song og LOL. 
8. Caféture! Jeg elsker at sidde og hygge mig med mine veninder, mens der er så meget at snakke om. 
9. Jordbær er nok en af mine yndlings frugter, men kan desværre kun købes omkring sommertiden. 
10. Jeg ønsker mig alle Lauren Conrads bøger. 

Hvad synes I om indlæg som disse? Skal jeg lave sådan nogle lidt oftere? Jeg synes, det kunne være sjovt, at finde lidt randoms facts om mig selv og dele dem med jer. Når andre bloggere laver sådan nogle indlæg, synes jeg altid, det er så hyggeligt at læse dem. Læg gerne en kommentar, om hvad du synes. Knus <3 

10 kommentarer:

  1. Elsker sådanne indlæg! Dem må der da meget gerne komme flere af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusinde tak! Det vil så sørge for. :-)

      Slet
  2. Søde facts, og rigtig smukke billeder :-)

    http://innocentcherry.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Smukke billeder! :-)

    Jeg har en giveaway kørende, som jeg håber, du vil deltage i :-)
    http://www.sofiescloset.dk/2012/11/firmoo-giveaway.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! <3

      Jeg kigger lige forbi. :-)

      Slet
  4. Faldt lige over din blog, som btw. er super god! :-)
    Kan du ikke følges på bloglovin?

    Kig gerne forbi.

    www.whenwonderscollide.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg kan følges via bloglovin. Helt nederst på bloggen er der er et link til bloglovin, der kan du bare trykke, så kommer du hen til min bloglovin. :-)

      Jeg smutter lige forbi din blog.

      Slet
  5. Jeg elsker indlæg som disse! Kom gerne med flere af dem! :-)

    Det vil betyde rigtig meget for mig hvis du gad, at smutte forbi min blog og aflægge en kommentar:
    http://www.mesmerizedbyme.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! <3

      Jeg tjekker lige din blog nu :-)

      Slet