MY BLOG IS ALSO ON FACEBOOK NOW


Ja, endelig har jeg fået mig taget sammen til at lave en Facebook side for bloggen. Lige nu står den lidt tom, men der skal nok ske noget! På Facebook siden vil jeg dele mine blog indlæg, så I også kan følge med dér. Der kommer nok også nogle små opdateringer om idéer til næste indlæg, spørgsmålsrunde - tja, lidt af det hele. I kan også stille mig spørgsmål på siden eller i en besked, hvis I har lyst. Jeg har gået og tænkt over en give away, som skal ske snarest! Jeg håber, det kan komme til at ske i hvert fald. Der vil komme mere om det, når vi kommer tættere på. I kan komme til Facebook siden HER. Jeg håber, I vil hjælpe mig ved at like/ synes godt om siden og følge med dér også. <3 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt! Den følger jeg selvfølgelig. :-)

    http://blogkathrine.blogspot.dk/

    SvarSlet