NEW IN AND MY DIY NECKLACE

I går købte jeg et par nye sorte jeans og en sort t-shirt. Man kan ikke få nok af sorte jeans. Jeg tror, jeg er oppe på omkring seks par sorte jeans. Sorte jeans passer bare til alt! T-shirten er faktisk fra herre afdelingen. Jeg gik forbi H&M's rude, og så en t-shirt med ærmerne smurt op. Jeg gik ind for at se, om man kunne få den i sort, men det kunne man ikke. Jeg fik idéen om, at gå hen til herre afdelingen og finde en almindelig sort t-shirt og så bare smøge ærmerne op. Det gjorde jeg så. Jeg sparede 20 kr. Det kan betale sig, at gå i herre afdelingen for at finde tøj. Halskæden er egentlig bare på billedet, fordi den passer perfekt til dette outfit! Der kommer et indlæg i morgen, om hvordan jeg sætter outfittet sammen. Knus <3

4 kommentarer:

  1. Fed blog. Jeg er fast læser nu♥
    Tjek gerne min :)
    http://prinsezz-milla.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg tjekker din blog ud med det samme. :-)

      Slet
  2. Hvor har du købt dine sorte jeans? :-)

    http://blogkathrine.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra Pieces til 259,95 kr. :-)

      Slet