I GOT MYSELF A NEW EOS LIP BALM

Jeg har måske en lille svaghed for disse læbepomader. Jeg har selv den lyserøde, Strawberry, i forvejen, men nu da Matas har tilbud på EOS læbepomader i denne uge, blev jeg bare nødt til at købe endnu en. Jeg tog til Matas igår, for købe den turkise. Da jeg engang lavede et indlæg på bloggen om EOS, skrev flertallet, så vidt jeg husker, at den turkise, Sweet Mint, skulle være rigtig god til tørre læber. Når vintertiden kommer, er mine læber tit en del tørre, end de plejer. Jeg valgte derfor, at købe Sweet Mint denne gang. Hvad synes I selv om EOS læbepomader?

4 kommentarer:

  1. Elsker dem! Har selv sweet mint bare som lip stick, og er så glad for den. Den smager/dufter dejligt også køler den på ens læber:)

    Http://Cecilie-swaggerlife.blogspot.dk

    Mange knus Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder helt behageligt! :-)

      Slet
  2. Har også en stawberry sorbet, synes den er så fed! Hvor meget er da da sat ned til nu da? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke, om de stadig har dem på tilbud. Jeg fik den til 69 kr. :-)

      Slet