SOME OF MY PICTURES I HAVE ON INSTAGRAM

Dette indlæg lavede jeg igår sent om aftenen, da jeg ikke vidste, hvad jeg skulle lave. Det første jeg tænkte på var Instagram. Så hvorfor ikke dele på bloggen, hvilke billeder jeg egentlig poster på Instagram. I kan alle følge mig, hvis I har lyst. Jeg hedder sabatina_dieu på Instagram. Hov, forresten så er jeg igang med at lave en video til min YouTube kanal for denne blog! Glæder mig til at vise jer den, hvis jeg overhovedet kan få det til at fungere. Det er min første video nogensinde, jeg laver helt fra bunden. Iøvrigt er jeg også igang med en DIY halskæde.

Jeg er også startet i skole igen.. Denne gang på gymnasiet! Indtil videre er jeg rigtig glad for det. Jeg har kun været der i en dag, men det ser ud til at være godt. Der kommer lidt mere i et andet indlæg. Hvordan har I det med skolen?

4 kommentarer:

  1. Søde billeder!

    Måske vil du kigge forbi min nyopstartede blog?

    www.vivalavanilla.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig gode billeder!
    Elsker din blog.

    Hvilket program har du brugt til at lave denne billedcollage? :-)

    http://fotobrejner.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! <3

      Jeg brugt picmonkey til denne collage.

      Slet