NEW IN - SHOPPING IN COPENHAGEN


Jeg var igår i København og shoppe. Der var næsten tilbud alle steder! Nyt tøj til billige penge, dét elsker jeg! Jeg var på Strøget, Illum og Magasin. Jeg fik købt disse skønne ting. Jeg plejer ikke at gå med så farverigt tøj, men den pinke trøje fra Topshop var så fin og perfekt til sommeren. Jeg blev derfor nødtil at købe et par hvide shorts, jeg kunne gå i med den pinke trøje. Den lyserøde blazer er så fed, når den er på! Jeg har allerede et outfit billede med den på, det kan ses her

Jeg købte også to shorts buksedragter i Urban Outfitters. Dem er jeg så glad for! Det var virkelig et godt køb, synes jeg. De får sit eget indlæg og historie. De fine detaljer på shorts buksedragten bliver der også sat fokus på. Glæd jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar