A LITTLE SNEAK PEAK IN TO MY ROOM




I dette indlæg vil jeg give jer en meget lille room tour af mit værelse, som virkelig skriger 'hvid'! Næsten alt, hvad jeg har derinde, er hvidt og jeg synes, at det en perfekt måde at få mig selv til at have orden i mine ting på mit værelse, så der ikke ligger rod rundt omkring. Jeg elsker at holde det enkelt og skabe en minimalistisk stemning, hvor jeg elsker at have stearinlys tændt, når vejret begynder at gå under de 5 grader. Mit værelse betyder faktisk ret meget for mig, fordi jeg selv har fået lov til at dekorere og indrette det, præcis som jeg gerne vil have det. Hver eneste detalje er tænkt igennem - godt nok er mit værelse ikke fyldt med så meget, men alligevel er det et bevidst valg. 

Har I lyst til at se lidt mere af mit værelse? Så sig endelig til, så laver jeg gerne endnu et room tour indlæg, som er udvidet. Knusss <3

2 kommentarer:

  1. I love your room!
    The colors and decoration are so soft and clean.

    Lovely shoe collection, btw ;)

    Barbara / www.frontrow21.com

    SvarSlet