COCO ON MY NAILS




Der er intet bedre end at få en ny manicure! Jeg elsker at komme forbi Michelle hos MD Beauty og få lavet de fineste negle og i denne omgang er det igen shellac - jeg er vild med shellac!! Det kan aldrig blive for meget 'nude' og selvfølgelig skulle mine negle have den nye Magnetic shellac farve Coco. Hvis man kigger lidt efter på neglene, kan man se, at begge ringfingre er pyntet liiiidt ekstra med chrome-pigment i en rosé farve, som jeg synes passer super godt til! Mine negle nåede lige at blive klar til første skoledag, hvilket passer perfekt så intet mangler til outfittet. Udover neglene har jeg fået lash lift, som gør, at mine vipper er permanent buede i op til 8 uger - nu kan min vippebukker få en lille pause og samtidig får mine vipper også en pause fra den. Dét vil jeg snakke meget mere om i et andet indlæg, som kommer meget, meget snart!

Knusss <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar