BEAUTIFUL PLOMARION

Jeg er endelig tilbage på bloggen igen efter min dejlige ferie til Plomarion i Grækenland. Det var virkelig tiltrængt at slappe af i dejlige omgivelser af strand og smuk natur og bare være sammen med min kæreste. Vejret var slet ikke til at klage over, selvom man lige tænkte 'ej, det er aaaalt for varmt i dag' - jeg vender hurtigt tanken om og tænker, at jeg hellere end gerne vil nyde varmen end kulden. Vi boede på et hotel med pool og strand lige ved siden af, og det var utroligt skønt bare at kunne nyde bølgernes lyde og varmen. Det skal lige siges, at hotellets restaurant laver den BEDSTE pizza, jeg nogensinde har sat tænderne i!!! Pizzaen er helt sikkert noget af det, som jeg kommer til at savne ved denne ferie. Menneskerne var så søde dernede og det gjorde selvfølgelig ferien en tand bedre. Det tætteste lokale shopping sted var ca. 20 min. gåtur fra hotellet, hvilket var med til at give lidt motion, haha.

Jeg kommer til at savne det så meget!! Mine tanker for næste års ferie er allerede i gang - og det skal helt klart være et sted, hvor man kan nyde stranden - og dog, så vil jeg også shoppe lidt. Måske Barcelona? Spanien har i hvert fald et væld af muligheder, hvor begge dele kan kombineres. Ellers er Grækenland et helt sikkert valg for de skønne omgivelsers skyld.

Hvordan har jeres ferie været? Knusss <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar